Fredag!

Ooh yeah! Nu är den efterlängtade fredagen äntligen här! Jag är precis hemkommen från rånäs,
det var trevligt där =)

Nu har jag slängt i mig lite lunch och väntar på att min vän Martina ska ringa. Ojj..jag har nog inte kallat henne Martina här i bloggen nångång..Det kändes lite konstigt..Martina, Martina..haha skojjigt ju =)
Anyway, jag väntar på att hon ska ringa så att vi kan ge oss ut och ta en härlig runda i det vackra vädret!
Det ska bli underbart skönt!
Hon och Weasel flyttar i morrn..Känns super sorgligt.. Jag kommer verkligen sakna dessa krutdamer i stallet..Abo!
Ingen av dom ska ju dö, men det känns ändå himla sorgligt..Men nästa gång vi stallar upp i samma stall Tina, då är det nog i vårat alldeles egna! Lovely!

Hm..nu vet jag inte riktigt vad jag ska pyssla med..Hon kanske ringer snart iofs..det vore skojjigt.
Jag får leka i photoshop eller nåt annat roande =)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0