Fredag

Jäklar vad konstigt, det känns som att det var fredag igår..Det är strange!
Men, Hej allihopa!
Hoppas att veckan har varit till belåtenhet. Det har min varit! =)

Har inte hänt så mycket visserligen, men är det inte härligt att man kan njuta av livet fast det inte händer så mycket? Det tycker jag ^^
Jag måste passa på att yttrycka min förvåning; Solen har behagat titta fram tre dagar i rad nu! *kors i taket!*
Visserligen har det snöat både igår och idag, men vad gör det? Det är en världslig sak!
Idag har jag vart och handlat på ica med min mor, det var hemskt. Jag var så himla hungrig, och då är inte ica det rätta stället att vistas på känner jag. Men så fort jag kom hem slängde jag in en grandiosa i ugnen, och nu är jag skit mätt, verkligen propp!
Frågan är vad som är bäst. Att vara jätte hungrig, eller jätte mätt? Jag måste säga att båda stadierna är hemska!
Aldrig kan det vara lagom ^^
Senare bär det av till stallet för att ta emot ett hölass av min manlige kumpan, Robin.
Efter det ska jag käka god mat (fast jag inte vill tänka på att äta nu) och sen ryktas det om cup i sporthallen..Får väl se om jag känner mig för fin för att gå dit =P
Annars bjuder inte denna fredag på så många spännande moment, eller iofs så beror det väl på hur höga krav man har..jag har inte höga krav.
Måste tillägga att jag misslyckats totalt med min brun-utan-sol i ansiktet..Det ser ut som att jag är skitig runt munnen, men det är också en sån här världslig sak =)
Nu ska jag arbeta. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0