Das käsekuchen

Oboy, jag vet inte varför rubriken vart som den vart. Men den har sin charm kan jag tycka ^^
Kvällen har förlöpt väldigt lugnt och stilla, inte mig emot.

Men jag kan känna att jag har lite "myrkryp" som min manlige kumpan så fyndigt uttryckte det.
Och myrkryp, det är aldrig skojjigt. Jag känner för att typ springa väldigt långt, för att direkt efter det cykla till Falun. Inte riktigt sunda tankar alltså, som ni hör..Men det är så jag känner det. Och samtidigt som jag känner så, så orkar jag liksom inte göra någonting annat än att skriva ett lagom ointressant blogginlägg ^^
Så fick det bli! Snart ska jag sova och titta på "Madicken", tittade på första filmen igår, och strax är det dags för den andra! Astrid Lindgren lyckas på något underligt vis skapa mys stämning i alla hennes verk. Jag älskar det!
Nu blev jag jätte glad! Jag kom precis på att jag har en nybäddad säng! Yeeeeeey! Lovely!

Morgondagen kommer att se ut såhär; Frukost/Fika med Annlo. Pilla med mina annonser. Äta. Stallet. Kustbevakningen. Sov.

Nu vet ni =)

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0