Vilka ofantligt dumma människor det finns!

Har precis tittat på insider och jag blir stum.
Den sista idioten är inte född kan jag konstatera.


För dig som dumt nog missat insider kan jag i korta drag berätta att det handlade om en liten man som drev en pälsbutik. Denna lille man fick givetvis inte göra detta ifred för att dessa j*vla djurrättsaktivister måste förstöra! Jag skulle så gärna vilja veta vad som rör sig i deras SMÅ huvuden! Det måste vara alldeles ihåligt i skallen på dom!
Hur tror dom att dom ska kunna hjälpa djuren genom att förstöra denna lille mannens butik? Falu röd färg på dörren kommer knappast att förbättra djurens situation, förstår dom inte det?!
Tror dessa dumma människor att pälsindustrin kommer att upphöra bara för att den lille mannen blir illa tvungen att stänga sin butik? Isåfall tänker jag småle åt deras oförmåga att tänka logiskt.
Fanskapet som vågade visa nunan i tv från nån sorts organisation..Jag vet inte vad jag ska säga.. Han såg visserligen ut som ett djur..Nej, det var elakt mot djuren att säga så..Men han hade inte alla hemma så att säga.
Hans dröm var att alla pälsbutiker slog igen och att alla blev veganer! HALLÅ?!?!?! Vakna upp ur dvalan kompis!
Det kommer aldrig att hända! Människan har alltid ätit kött och kommer alltid att göra det.
Ring mig polarn så kan vi diskutera.

Jag vill understryka att jag inte på något sätt står bakom den dåliga hanteringen av djur.
Jag kallar mig också djurvän, men jag anser att jag hjälper djuren på andra sätt
och behöver inte utsätta en specifik människa för psykisk terror.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Du glömde lägga upp bild på din Bobbogris =)

2008-12-11 @ 09:42:54
URL: http://emskling.blogg.se/
Postat av: Annlo

Ja det vart lite pirr faktiskt. Men jag vågade inte prata med honom. tog bara betalt. Haha =)

2008-12-11 @ 17:12:59
URL: http://whiteportion.blogg.se/
Postat av: Annlo

PS. Jag har länkat till dig nu =) hoppas att du får en härlig torsdagskväll. Hur härliga dom nu kan vara... Puss

2008-12-11 @ 19:59:22
URL: http://whiteportion.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill också ha en länk. för.i.helvete!

2008-12-13 @ 20:23:53
URL: http://emskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0