Söndagsmys

Hej!
Hoppas att just du har en supertrevlig kväll. Det har jag. Jag gör egentligen inte mycket för att den ska vara bra, den bara är det.

Hela dagen har varit bra i sin enkelhet. Vaknade lagom sent. (läs för). Jag och min karl hade planer på att vara riktiga skogsmulle:ar idag och gå ut i skogen och grilla korv och bara vara, men det blev ändrade planer.
Kan till stor del ha varit mitt fel, eftersom jag vaknade så sent skulle det ha varit mörkt innan vi kommit till skogen. Det får bli en annan gång. Vi drog som sagt iväg för lite shopping och det var trevligt. Köpte lite tjafs till mig själv, bla ett himla trevligt armband. (ska visa när jag lyckas stjäla tillbaka kameran.) Sedan köpte jag ben och lite annat smått och gott till de lurviga. Jag hade för avsikt att även köpa ett hus till Mollan&Bäbis som kostade 99:- , men Bobbo hävdade att han minsann kan göra ett mycket finare. Så nu ska han allt få göra ett också!
Sedan, på Willy:s av alla ställen, fann jag boken jag letat febrilt efter: Mia Törnblom - Så dumt. Jag har alltså letat efter denna sen den kom ut, och nu hittade jag den på Willy:s i Märsta. Otippat. Jag har hur som helst redan läst 1/4 av boken och jag älskar den. Jag gillar hennes sätt att skriva och ja, den är jätte bra!

Nu ska jag däremot fortsätta titta på "Heartbreak hotel". Kul film.

Boken med stort B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0