Psykisk terror

Hallå alla människor!
Hoppas att julafton var en fröjd för er, det var den sannerligen för mig.


Vi åkte till släktingar i Norrtälje och smockade i oss massor med mat och dylikt. Det var så himla mysigt. Faktumet att det var julafton stod nog för den största mysfaktorn. Öppnade massa klappar och blev så himla nöjd. Genuint nöjd. På riktigt.
Har absolut ingenting att klaga på. Alla är så snälla och generösa. Det är juletider det.
Efter att vi ätit släktingar ur huset packade jag ihop alla mina saker och kastade mig i bilen och styrde kosan mot Rånäs.
Där firade jag även med min karl och hans familj. Jätte mysigt också där. Ännu mer fina klappar och mer onyttigt.
Dagen blev en kanon dag, och den hade inte blivit så bra om det inte vore för att jag omger mig med så fina människor.

Alla ohyggligt fina saker kanske dyker upp i ett senare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0