När hände det?

God afton trogna läsare. (singularis)

Jag har haft en pina till dag idag. Vet egentligen inte varför, men jag har haft ohyggligt kort stubin och vart allmänt jobbig med mig själv. Detta känns som bortblåst nu mot kvällen som tur är.


Jag har en undring:
Varm eller snygg? För några år sen hade jag garanterat svarat det senare alternativet, men nu är jag inte så säker.
Jag skulle nog kunna finna en lyckad kombination har jag en känsla av. Men förr fanns det verkligen inte nå´t alternativ.
Man skulle var snygg och så var det med det. Även om konsekvenserna var en hemsk förkyldning eller lunginflammation. Det spelade liksom ingen roll, för man hade vart så jävla snygg just den här gången.
Nu har jag nog vuxit upp och tagit mitt förnuft till fånga. Ibland kan jag till och med skita fullständigt i hur jag ser ut. Det är framsteg. Jag kom på mig själv alldeles nyss med att gå in på OK i mina stora stallstövlar (extremt stora jakt-gummistövlar) och det reflekterade jag inte ens över. Jag har vuxit upp. Det är ett faktum.
Detta betyder definitivt inte att jag inte kan få ett återfall och vara villig att ta en dunder förkyldning emellanåt.


I den här perioden i livet hade inte en lunginflammation stoppat mig.
Tuff jag var va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0