himla otur

Goddag Sverige!
Jag har vaknat med ny energi, inte nu alltså, jag vaknade för några timmar sen.


Apropå det så finns det ett mycket konstigt fenomen. Det kanske bara existerar i min värld men ändå..
Om jag sover, typ en powernap nångång (jag vill understryka att det sker ytterst sällan) och någon ringer,
och hör på  mig att jag sover och frågar givetvis: sov du? Nej, nej för fasen, nej, absolut inte, jag sov inte!
Varför ska det vara så himla svårt att erkänna för någon att man sover?! Jag fattar inte.. Men jag kan bli arg på människan som påstår nå´t så skamligt. Det måste vara nå´n konstig försvarsmekanism eller nå´t.. Man kanske anser sig själv vara ganska låg i rang när man sover..? Kan det vara så? Eller så är det bara jag. Det skulle inte förvåna mig det minsta.
Så är det iallafall. Och nu har jag tagit itu med detta problem. Är du likadan?

Idag ska jag hur som helst iväg och köpa presentpapper, jag måste börja slå in julklappar. Jag har planerat att göra så satans fina julklappar iår. Vi får se hur det går.
Efter det ska jag fortsätta med mitt roliga göra, och lägga upp ytterligare 300 000 viltrecept på webben. KUL! (läs ironi)

Jag har inte några direkta planer för kvällen. Titta på DH ska jag med all säkerhet göra, och gå en långpromenad, annars är jag öppen för förslag.
Nu till ica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0