Den subjektiva livsstilen

God kväll kära medmänniskor.
Hur har ni klarat av denna djävulens dag?


Jag har klarat av min med nöd och näppe. (Vad betyder näppe lixom?)
Näe, jag tog i nu.. Det var egentligen inte ens nära att jag inte klarade den. Men jag gillar att kunna verka lite dramatisk.
Klev upp allt för sent. Spenderade ytterligare en halvtimme i sängen med dåligt samvete. Jag vet som sagt inte vem/vad jag har dåligt samvete för. Men det får jag när jag vaknar för sent alltså. Det är en väldigt bra egenskap då den hindrar mig från att vakna för sent allt för ofta. Jävligt intressant.

Inget vettigt har egentligen hänt idag. Jo, jag gick en långpromenad, det var nog det ända vettiga.

Och jag censurerar mig igen. Jag sitter och tänken en himla massa saker, men jag kan inte skriva det.
Skit trist.


Här badar jag i en pool någonstans i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Annlo

Nämdis kom in och käka fralla idag!

2008-12-10 @ 16:02:51
URL: http://whiteportion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0