Allmänt upprörd

God kväll.
Jag har haft en fantastisk dag. Jobbat några timmar och tagit det lugnt.
Är nyss hemkommen från min karl. Vi gjorde knäck (igen) och åt upp hälften. Känns mindre bra nu måste jag säga.


Anledningen till att jag är upprörd:
Jag listade precis ut att en gammal vän som jag tyvärr tappat kontakten med ska bli far. Jag är inte upprörd över faktumet, utan för att jag inget fått veta. Jag tänker tusen tankar. 1. Han sa en gång i tiden att när han fick barn om det vart en dotter skulle hon heta Hanna. 2. Ska han få en dotter? 3. Ska hon heta Hanna? 4. Varför har han inget sagt?!
Jag är hur som helst upprörd. Det är en stor grej, en fantastisk grej, och jag önskar att han hade velat dela det med mig. Men icke.

I morgon fyller min farfar år. Hur mycket han fyller är en väldigt bra fråga. Men fråga någon annan om du söker ett svar.
Det ska bli trevligt att träffa människorna där som jag inte så ofta träffar.
Jag och bröder ska också till far för att fira minijul. Det blir säkert hur bra som helst.

Nu ska jag bli djupt försjunken i min bok. Läs den. Mitt enda råd.

Kommentarer
Postat av: Annlo

Gudars, jag förstår det jag! Är det någon man känner? Ja man blir ju minst sagt chockad när sådan händer och man inte har fått ta del av det... God jul förresten Hanki Panki :)

2008-12-23 @ 21:43:40
URL: http://whiteportion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0