onödigt igen

Hej,
Jag vet inte för vilken gång i ordningen som jag börjar ett inlägg. Ett helt ointressant inlägg.


Jag har funderat ett tag på varför jag har denna satans blogg kvar..Ännu en anledning att få dåligt samvete.
Man borde skriva, men orkar inte riktigt. Och vill inte riktigt dela med sig.
Man vet trots allt inte vilja idioter som läser. Men jag skulle nästan kunna betala för att veta.
Folk som inte har vidare höga tankar om mig alls, men som på något sätt är för nyfikna för att kunna hålla sig härifrån.
Hahaha sorgliga själar.
Jag hade nog förvisso gjort samma sak. Men jag är inte sorglig. Bara just DU som läser just nu.

Vid det här laget borde DU veta att jag inte skriver några vettiga saker och inte så värst ofta delar med mig av smaskigt skvaller. DU borde veta det. Men ändå envisas DU med att hitta hit. Det ger ioförsig mig ett gott skratt.
Jag kan absolut inte tro att mina läsartal är människor som tycker att jag har en fantastisk blogg, det är just sådana som DU som läser min blogg. För att stilla nyfikenheten en smula. Men måste ändå in några minuter senare, för hon KAN ha uppdaterat. Men DU borde ha lärt dig vid det här laget att jag är urusel på det. Learn!

Det sitter ett orakel på min fönsterbräda och viftar så där enerverande på fötterna. Nervöst men lugnt.
Gå barfota på vassa staket och rycka upp vackra blommor från marken ska han göra.


Nu ska jag läsa ut min bok.

Kommentarer
Postat av: Max

Ahapp, då slutar jag väl att läsa din skitblogg då!

2008-08-16 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0