Ofantligt bra!

Hallå,
Jag är precis hemkommen efter en trevlig kväll som innehöll donken, bio och massa godis.


Vi styrde kosan mot täby för att glo på "Arn, riket vid vägens slut".
Hade inte allt för höga tankar om denna film eftersom jag fortfarande anser att den första filmen var kass.
Som tur var är denna helt fantastiskt bra! Jag blev verkligen överraskad, hur bra som helst.
Otroliga krigsscener, bra skådespeleri, mycket hästar och inslag med norsk humor. Great!
Hoppas även att människorna bakom planerar att filmatisera även den tredje boken. Det vore bra.
Jag är lite tom på ord, men för guds skull se den! Man behöver egentligen bara tycka om hästar för att rullen ska vara en kanonrulle.

Och apropå det är Mc Maestro världens underbaraste. Vi kramades idag!


Jag är lite kär i Arn också förresten, men Bobbo tycker det är lugnt.

Kommentarer
Postat av: Babe

Jag ska nog också se Arn snart på bio. Såg första i förrgår faktiskt. Halv seg. Men om du säger att den är bra, då är den bra! Kraaam!

2008-08-26 @ 22:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0