Fräsig

God afton.
Jag har lugnat mig betydligt sen mitt senaste utbrott.


Tråkigt nog måste bloggen få all skit ibland.
Vilket kanske egentligen är en himla tur.
Jag tycker hur som helst att jag åstadkommit en himla fräsig design. Det är inte riktigt mitt hemma område, så för att vara jag är den i världsklass. Jag borde få ett diplom!
Nu fick jag en fluga i näsan och det är inte det jag prioriterar i näsan. Vad man nu prioriterar där.
Om ni nu, kritiska som ni är, finner något oklanderligt stavfel bara tig om det. Mitt tangentbord är inne på sista versen kan jag säga. Vill inte riktigt ibland.

Har hur som helst fikat med mina kärringar idag. Kafferep skulle man kunna säga, det låter så mysigt!
Och det hade vi det minst sagt också.

Nu ska jag allt sova.
Natti natt

Här är förresten en skojjig bild som jag åstadkommit helt själv.


Kommentarer
Postat av: Babe

Jag tycker att det är underbart att läsa dina meningslösa inlägg! PUSS/ ANNLO

2008-08-22 @ 23:54:12
Postat av: Max

Jag med!

2008-08-23 @ 00:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0