ah men va?!

Tro det eller ej, men jag håller på att bli sjuk igen.
Man skulle kunna tro att imunförsvaret har övergivit mig. Jag börjar ledsna på detta eviga snorande och hostande, det suger.


Jag sitter hur som helst, i brist på annat och spanar in konstiga människor (om man får kalla dom det?) på facebook.
Och kan inte riktigt råda över att jag är helt förundrad att man umgåtts med vissa av dessa "människor" förr. Helt sjukt.
Vad håller alla på med? Fula och konstiga och allmänt omedvetna. Skärpning nu!
Det är så att man sitter och skäms för sin barndom, enbart för att några av dessa kan ha satt något som kan tolkas som en tillstymmelse till spår i en, peppar peppar. Jag skäms.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0