Nära döden

Hejsan.
Det är med tråkiga nyheter i mitt sinne jag skriver detta inlägg.
Ni kommer med största säkerhet att bli ganska ledsna, de allra flesta av er.


Det är nämligen så att jag befarar att jag har halscanser. Inte vidare roligt. Hemskt smärtsamt och tungt.
Egentligen är det bara min hypokondriska personlighet som är övertygad om detta, och min friska personlighet anser att dessa larviga påståenden bara är nonsens. Men det gör så djävulskt ont i halsen, och har gjort det väldigt länge nu. Typ en vecka eller liknande.
Antar att jag måste uppsöka läkare om mina besvär inte blir bättre inom en snar framtid. Det är en fördel om man kan intaga luft. Jag anser iallafall det.

För att helt komma av detta ämne kan jag passa på att berätta att jag och Kvinnan med stort K fikade idag och det var hemskt trevligt. Hade massa att ta igen. Det planeras även en promenad imorgon, så Gurra, om du kunde göra så att det är sol i morrn så vore det kanon!

(För er som inte förstod att det om canser var ett skämt, förklarade jag det nu.)

Förresten så har jag nog en släng av hypokondri på riktigt.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0