Måndag

Hej alla kära läsare och välkomna till en ny spännande vecka här på min blogg.
På något underligt sätt kändes det där hemskt ironiskt. Haha, who cares?! ^^


Det är hur som helst måndag nu igen..Och till råga på allt så verkar det fina vädret ha tagit slut. För nu regnar det.
Det känns visserligen inte som att det gör så mycket. Jag kommer inte dö pga det eller så. Men sol är trevligt liksom.
Har suttit här och jobbat på morgonen och det har gått himla bra. Bäbis hjälper mig. Vi är typ ett "Dream team".
Planerar att ta hundarna på en promenad snart, eller bara en tror jag. Ni som vet vad jag råkade ut för förra veckan förstår varför jag föredrar att bara ta med en hund. ^^
Måste försöka pricka in ett regn uppehåll bara. Har ingen större lust att bli blöt känner jag. Eller iofs är det en världslig sak.
Jag har färgat mitt hår. Jag tror att jag blev ganska nöjd. Lite åt det röda. Kanske kastar upp en bild sen.
Nu blir det mer jobb!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0