En fråga om överlevnad..

God kväll människor.
Jag har överlevt veckan, knappt. Har sjukt ont i halsen och det är ju inte likt mig att vara sjuk tänker du, haha nej visst. Har jobbat en del och umgåtts med Maestro. Nice.

Nu är det fredagkväll och jag gör absolut ingenting. Och det är himla underbart tycker jag.
Blev även en himla spontan shopping idag med min svärmor, svärfar och svägerska. Hur mysigt som helst, och dyrt. Men vad gör det, löning idag ju =) När ska man unna sig om inte vid löning? Har inget bra svar.
Hittade två par skor, lite tröjor och dylikt. Mycket trevligt. Kanske kastar upp nån bild på inköpen nångång, men hoppas för allt i världen inte på för mycket. Jag kan lika gärna skita i det.

Jag vaknade hyffsat tidigt i morse, och det är inte likt mig. Hade då tänkt lägga mig tidigt ikväll. Som ni märker blir det aldrig som jag tänkt mig. Bra i vissa lägen, sämre i andra.
Tittade för övrigt på Noting hill nyss (jag orkar inte kolla upp om stavningen stämmer, så om jag mot all förmodan har stavat fel..HA ÖVERSEENDE!) och upptäckte till min förvåning att en väldigt ung Mischa Barton är med i några sekunder. Jodå, visst såg man att det var hon alltid. Stackars flicka.

I morgon är det lördag och min bästa B ska stå för middagen..Ser fram emot detta..Vet inte riktigt vart det kan sluta..Ryktades hur som helst om rådjur.
Efter denna (förhoppningsvis) utsökta middag ska vi bege oss på "Pubafton". Kind of tradition i Rånäs.
Om man går på en pubafton och är knappt fyllda tjugo år, då samlar man vuxenpoäng. Det vill jag lova!
Det blir säkert trevligt.

Nu ska jag göra slag i saken och lägga mig.

Over ´n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0