en dröm..

God afton du trogna läsare.
Jag funderar ibland på om alla människor tycker att söndagskvällar är chill, eller om det bara är jag.


I sin enkelhet alltså. Man gör egentligen inte så mycket, och man borde ha lite ångest för att måndagen och en ny vecka närmar sig skrämmande snabbt, men istället så bara små myser man. Är det bara jag?
Jag tycker om det hur som helst.
Denna dag har jag spenderat med B&B (bobbo å becca), och det var ganska trevligt. Började med en väldigt tidig morgon för att titta på fotboll. Till råga på att jag klev upp för tidigt så snöade/regnade det ute och var ruskigt kallt. Och så mycket kan jag säga, att det var inte värt det. All heder åt fotbollsspelare, men jag kan inte påstå att jag älskar sporten. Särskilt inte i vinterväder. Fy!
Jag och little B beslöt oss för att det var för kallt och åkte till rånäs och käkade tacos till lunch. Det är en söndagsgrejj.
Lerduveskytte var planerat men blev dock inställt pga vädret. Tråkigt.
Sedan spenderade jag ett par timmar med min käre mormor och morfar. Trevligt.

Måste bara berätta att min besatthet av Hannibal har stigit mig åt huvudet.
Här om natten drömde jag att han bodde hos min farmor och farfar, det var konstigt och hemskt.

Förresten vill jag bara tillägga att jag önskar mannen som mördade Engla ett långt liv i plågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0