Vem är jag dårå?

Med mitt extremt egna namn Hanna Johansson tar jag världen med storm.
Efter mina 12 år i skolbänken vet jag inte riktigt vad som passar mig.
Jag vet att jag inte tycker speciellt bra om människor, och att jag brunt hår.
Det är det enda jag kan säga säkert.
Jag har två vänner som tycker att jag är fantastisk, Och jag tror dom faktiskt.
Dom är smarta människor med huvudena på skaft, varför skulle dessa ljuga?
Jag ÄR fantastisk.
Om dagarna så chillar jag. Jag vaknar runt 13:00 och sen gör jag mycket världsliga saker,
som att titta på när mina råttor äter gurka, eller kanske sticka?
Här käkar jag iallafall frulle.

image1


Jag är en människa som inte vart med om allt för mycket saker i mitt liv, men känner mig ändå rätt världsvan måste jag säga. Jag har två hundar som är dumma i huvet, men dom är skojjiga. Sen har jag två råttor som är knasiga dom också. Bäbis och Mollan, och dom tycker också att jag är fantastisk btw. Jag tycker att de är fantastiska också. Och hemskt jätte söta. Bäbis är bebisen.
image2

Jag har en pojkvän som heter Bobbo, och vi har varit tillsammans i 3½ år.
Han bor i Rånäs och han är rolig ibland.
För ungefär en månad sedan så utforskade vi Kreta. Det var varmt och underbart.
image3

Nu tänker/orkar jag inte berätta mer intressanta fakta om mig själv, så jag avrundar här tänkte jag.
Men jag höll på att glömma det viktigaste av allt, och det är min Kvinna, hon måste också förnedras med en bild här, så att hon känner att hon lever =) Hon har massor med kvinnlig kompetens.image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0