Onsdag, husmus och cola light

God morgon alla vänliga själar. Eller god förmiddag kanske. Vad ni vill.
Jag är vaken igen, och jag är mycket spänd på att se vad denna dag har att ge. Jag känner på mig att den kommer att bli ensam i sitt slag. Det är onsdag idag och jag orkar inte äta frukost. Men nu fick jag faktiskt reda på att min bror sparat en frukostbaguette till mig, så jag måste nog äta frukost sen iallafall. Eller kanske lunch.
Dagen kommer att förlöpa som de allra flesta har jag en känsla av. Sitter här å chillar å skriver lite, käkar nåt sen när hungern gör sig påmind, och sedan väntar jag på att kärringen ska ringa och säga att hon är redo att dra upp. Då gör vi det. Sen kommer vi hem till 21:00 och GREYS ANATOMY! wihooo!
Jag skiter i Idol. Det suger. Daniel Karlsson är min favorit om jag måste ha en, men annars suger det.
Sitter och lyssnar på Mika - Lollipop, himla svängig låt måste jag säga. Man blir glad av den, och det är hemskt bra! Jag har ungefär en deciliter cola light kvar, vet inte riktigt hur jag ska klara dagen, men jag kommer på något.
bäbis har spöat på en av mina skor, den ser lite härjad ut, men det är bara bra. Hon fick iallafall ha lite skojj, och det unnar jag henne minst sagt. Men jag har ingen vidare inspiration så jag skriver inget mer just nu.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0