höstens måsten och galna tankar

Jag älskar hösten! Alla fina färger av löv och rutten frukt, men det är så vackert.
Det ända som är lite tragiskt med hösten är allt regn, men det kan man faktiskt ta.
Då får man ta en härlig dag inomhus och titta på någon bra film med någon man tycker om. Om man tycker om någon förståss, annars kan det vara mysigt att titta på film själv också.
Jag har alltid varit den som alltid bara längtar efter sommaren, till och med på sommaren så längtar jag tills nästa. Inte klokt. Men jag har nog växt upp och gått ifrån sommarmänniska till höstmänniska. Jag känner att hösten, iallafall den här kommer att erbjuda mig så mycket. Och den kommer bidra så mycket till mitt framtida liv. Det känns tryggt, och jag gillar hösten. Där snackar vi färginferno! röd, orange, grön, lila ALLA färger! Lovely!
Men den har inte riktigt kommit igång än, eller det är ju kallare och så, men färgerna är inte så många än, bara lite gult och grönt. Men det brakar loss snart tror jag.
På hösten så måste man också skaffa en ny riktigt mysig jacka, eller två om man så vill. Som man kan gömma sig i lite när det blir ännu kyligare, och så måste man skaffa några par stövlar som man kan glida runt i.
De här raringarna har jag fastnat för på Scorett.

      

Inte nog med stövlar och jackor, man måste förnya sina halsdukar och ett par nya skinnhandskar är på sin plats.
Och jag tänkte klippa av mig håret. Inte allt, men riktigt kort. Jag känner för det. Jag gör nog det.
Snart är det rimbo marknad. Skojj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0