Snö

Idag har det faktiskt snöat, jag såg det. Inte värst mycket, men jag såg klart och tydligt att det var snö, och jag vet inte om jag tycker att det var bra eller dåligt, men jag konstaterade faktumet.
Regnat har det också gjort en hel del, blöt och kall idag igen. Nej, tacka vet jag vår och sommar. Och Kreta.

I morgon är det fredag, och fredagar är alltid trevligt, eller oftast åtminstone. Jag och thösen har funderingar på att supa till eller nåt, trevligt trevligt. Vi kan det där med å supa, sympati-kräkas också, det kan vi. Hur som helst får vi se hur fredagen artar sig.

Igår var jag på jobbmöte och det var himla trevligt, drack kaffe och diskuterade min framtid, mycket skojj.
Fick reda på att jag kommer att tjäna minst 500:- i timmen, och det tyckte jag var bara trevligt. Gör inte ont i plånboken precis. Det var vad jag sysslade med igår, och så var jag ute och red när det haglade, mycket otrevligt. Och blött. Kallt!

Jag tycker att människor, eller iallafall dom jag omger mig med, är himla konstiga.
Det är så hattit, fram och tillbaka, jag tycker inte om det. Asiatiska folk?
Ja, det är inget fel på dom, men inte i mitt sammanhang ska de vara.
Hm, jag är minst sagt tankspridd.

Nu ska jag göra något viktigare.
Förresten så fungerar min dyrgrip(datorn) perfekt nu, den bästa datorn ever!

Hej dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0