Onsdag

God morgon, eller förmiddag, vad ni vill =)

Vaknade nyss, har hunnit hänga ut tvätt på tork i solen, pratat med Madde, koka kaffe, göra en macka, sätta mobilen på laddning, startat datorn, druckit kaffe, ätit mackan, tagit en snus, chilla =)
Det har jag hunnit med, fast jag bara vart vaken en halvtimme. Ganska bra tycker jag.
Jag försöker komma på några kreativa planer för dagen, men det går inte så himla bra måste jag erkänna.
Jag har några måsten idag, och jag är inte så värst förtjust i måsten.

  •  Städa till råttorna
  •  Göra rent till fiskarna
  •  Ta ut Muffen på en sväng
  •  Titta på bilderna från Madde
  •  Ringa Cecilia
  •  Städa rummet

Detta är alltså saker som måste ske idag, inte bra. Men det blir väl bra kanske.

Jag måste hitta massa bra filmer att tanka så att jag och kärringen kan ha myskväll med massa bra film, chips, godis, läsk, you name it! Det har vi sagt så länge nu att vi ska ha, men det blir liksom aldrig av, men nu ska jag se till att det blir av. Det skulle bli så himla trevligt alltså :D

Nu ska jag arbeta.
Puss&gos fotjuice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0