Jag lever

Hej alla glada människor!
Tro det eller ej, men jag lever faktiskt!! Yeeey!
Niklas var jätte trevlig, och han ville inte äta upp mig, inte för att jag frågade.. ^^
Har fått ännu mera jobb, och det tycker jag ska bli jätte skojjigt måste jag säga.
Jag känner att jag har hittat mitt rätta element, och det känns fantastiskt!

Jag såg "Chuck and Larry" igår, och den var så himla skojjig tycker jag!
Lite väl rå ibland, men i like it!
Det var en sån film som man kan titta på ensam, och ändå komma på sig själv med att skratta så att man håller på att göra i byxorna! Sånt tycker jag om. =)

Jag har fångat Sune på bild, här är han. (Sally i bakgrunden.)

image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0