Gråa måndag

Hej på er.
Idag är det måndag igen, förstår inte varför alla hatar måndagar så, kan ju bero på att det är så långt kvar till helgen eller nåt sånt kanske. Jag tycker iallafall att måndagar är ganska trevliga.
Jag vaknade vid 11:00 av att hunden öppnade dörren och trängde sig ner med mig i sängen, det var myyysigt.
Sedan gick jag upp för att käka frulle å dricka kaffe, så det gjorde jag.
Sen hittade jag ett jätte skojjigt jakt spel, nästan som deer hunter, men lite intensivare, det var skojjigt =)
Man kunde bli uppäten av älgar och björnar =D Yeeey!
Nu har jag tuggat upp ett helt paket Hubbabubba, cola smak, så djävulskt goda, men dom tappar smaken ganska fort, det är tråkigt.
Klockan är nu 15:06 och det börjar redan bli mörkt! OH NO!!!! Jag hatar mörker tamig fan! Inte skojjigt nånstans.
Helt värdelöst.
Ja, och så idag släpptes ju Svartenbrandt ut, kul för honom. Han har ju bara vart inspärrad i typ 50 år, så det är ju skojjigt för honom. Nu kan han ju råna och skada folk lite till och det är ju himla bra.
Han har ju för fan en psykisk störning, och den har inte försvunnit bara för att han suttit i finkan ett par år.
Men det är ju vårt FINA sverige som bestämt det.
BULLE på folk som bestämmer, när de bara bestämmer fel.

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0