Tisdag

Idag alla människor är det tisdag.
Jag har inget emot tisdagar, jag tror inte det iallafall.
DH ikväll, det kanske är det som gör att jag uppskattar tisdagar, mycket möjligt.
Tror att det är säsongsavslutning också, det är ju inte så skojjigt...men men.
Jag måste säga att jag saknar OC så fruktansvärt mycket. Känns som ett tomrum i mitt hjärta.
Men, för att hela detta inlägget inte ska handla om Tv, så tänkte jag berätta vad jag tänkte ägna denna dag åt.
Och det kommer inte bli så långt, för jag har egentligen inga planer...Känner mig lite nedstämd denna dag, och jag vet inte riktigt vad det beror på..men någonting är det.
Det enda jag vet med största säkerhet att jag ska göra idag är att åka upp till min man Muff och älska honom, sen ska jag gå en låååång prommenad med djuren och sen glo DH.
Kan bli en mysig kväll, jag tycker om mysiga kvällar.
Snart är det julafton! Sjukt så snabbt det går. Känns som att jag tog studenten igår..Hm..
Har funderingar på vad som skall ske på nyår. Det finns någon sorts oskriven regel att nyårsafton måste bli något alldeles extra, men jag har inte kommit på vad det extra ska vara än..Men än har jag tid att fundera på det.
För alla som vill veta så har jag fått en brontosaurus finne på kinden, och det är olikt mig.
Nu, avenged sevenfold.

Bye

Kommentarer
Postat av: Charming man

ha en trevlig dag!

2007-11-27 @ 14:43:20
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0