Mysfredag!

Japp, hej och hallå alla glada folk!
Idag är det fredag, och det efterlängtade helgen är ÄNTLIGEN här! Yeeeey! ^^
Denna dag har jag bara lyssnat på massa bra musik och varit i en sorts mysstämning hela dagen.
Och det är himla trevligt. Nu på kvällskvisten har jag bara myst med min familj och mormor och morfar framför Idol, och det är URmysigt! Tro mig!
Måste också tillägga att Amanda måste åka ur idol ikväll, annars kanske jag blir rosenrasande!
Daniel kommer att vinna, så äre bara. Finns inga tvivel om den saken.
Imorrn blir det chill hos Tina och jag tycker att det ska bli oerhört trevligt =) Kanske just för att hon är oerhört trevlig.

Nu vet jag inte riktigt hur jag ska låta fortsättningen av denna fredag förlöpa, men något hittar jag nog säkert på.
Med bra musik, levande ljus och långkalsonger är ALLT möjligt!

                      image83

Skriver mer senare.

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0