Fredag

Hej alla, idag är det fredag igen. Ljuva, ljuva fredag.
Jag ska städa idag, det är inte det roligaste jag vet, men det är ett nödvändigt ont så att säga.
Efter det vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, kanske städa ännu mera, jag får helt enkelt se.
Igår kväll var jag hos tina, hon var "ledig" idag, så vi passade på att kolla film.
Vi glodde på "Reign over me", den var inte dålig, men inte bra heller liksom..Jag säger som Robert G hade sagt:
"Rolig men ändå tråkig, och lång men ändå kort", det stämmer in på den.
Hur som helst, det var trevligt iallafall. Vad som händer denna kväll får visa sig helt enkelt.
Och igår när Jag och Tina kom upp till stallet hade Idiot hästen tagit sig in till mina! Då vart jag hemskt arg!!!GRRRR! Hoppas på att vi har några hästar kvar alls idag. Det skulle vara bra alltså.
Nu ska jag vara duktig.

Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0