Förlåt igen!

Hej alla människor, och framför allt Max, jag ber om ursäkt får att jag återigen varit dålig med uppdateringen.
Och eftersom Max, min trogna läsare, far illa av detta ska jag verkligen försöka bättra mig. ^^

Anyway, helgen var trevlig, som de flesta helger. Men det är ganska enformigt att berätta om den, om ni läser det föregående inlägget om helgen så förstår ni hur denna helg var..Vi gör bara samma saker "järntrion". Men det är så himla trevligt, så varför skulle vi ändra på helgerna när de redan fungerar alldeles utmärkt?
Jag vet inte, men i fredags så chillade jag och Tina med "Linus på linjen" och lite "Pingu", hur trevligt som helst. Sen insåg jag hur mycket jag måste ha en Frieser, så det är mitt livsmål nu. Att tjäna ihop tillräckligt mycket pengar så att jag har råd att köpa en ädel gosse. Jag MÅSTE!
image82

I lördags var "järntrion" samlad. Vi chillade med lite vin, shots och jäger. Som bara vi kan alltså.
Efter detta trevliga intag och Davids roliga klipp som var tråkiga, begav vi oss till stadion för att göra av med adrenalin, och det gjorde vi. Sedan diskuretade vi kommunism med Tony, sedan gick vi hem. Den hemvägen till Tina kan ha vart den roligaste ever alltså. Trevliga sånger från huvudet, och massa, massa grus. Det var skojjigt.
Sedan insåg jag att jag var trött, så jag ringde far, som för kvällen var min taxi. Sedan somnade jag vid 02:30 kanske och vaknade 15:00, det kändes hemskt. Söndagen bestod mest av chill och energidryck.

Igår var det måndag för mig, som för många andra och jag gjorde inte så hemskt mycket måste jag säga. Chillade på dagen och sedan tog jag och Tina en sväng på hästapollarna. Mycket trevligt. Sedan glodde jag på "boston tea party", lika trevligt som vanligt.

Idag dårå, är det tisdag, och jag vaknade faktiskt i tid. Om 10 är i tid. För mig råkar det vara ytterst tidigt.
Planerna för dagen är att lyssna på bra musik, kanske städa lite, men bara pyttelite, Sen ska jag lyssna på bra musik. Sedan till stallet med tina :)

Bättre max? ^^

Puss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0