Bulle torsdag

Hej människor.
Min torsdag har vart värdelös i stort sett från början till slut.
Tina väckte mig 07:30 och berättade halvt hysteriskt att Weasel trampat in en spik i hoven, och det suger rejält kan man säga. Hur som helst så lyckades Mupp-PRO få ut spikjäveln, och sedan flöt väl dagen på.
Jag gick en härlig lång prommenad med hundarna, och det var också det ända på hela dagen som var härligt.
När Tina väl kom hem (från rättvik) stack vi upp till stallet och konstaterade att hästen har en rejäl hälta, detta suger HEMSKT mycket. Sedan fick vi demolera dörren till hennes box, så att hon inte skulle kunna få några fler spikar i/på sig. Tina lyckades, kreativ som hon är, att göra en tillfällig "grind" av eltråd, den fick duga tills vidare.
Och nu är jag bara arg på egoistiska, oförstående människor. Jag skjuter dom inatt. GRRRR!

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Max

Stackars Polle :(

2007-11-23 @ 16:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0