Ojdå

Hej människor, jag har fasen glömt att blogga! Herre jesus!
Så får man inte hålla på, glömma sådana relevanta grejer. Jag må bättra mig.
Den här onsdagen har jag inte gjort nämnvärt mycket kan jag börja med att berätta, vaknade FÖR sent, käkade sallad, lyssnade på musik och städade lite. Helt värdelös dag egentligen. Men så blir det ju ibland alltså.
Sitter och väntar på att klockan ska bli stallet så att jag kan åka dit, vill dit.
Hoppas att Tina har slutat kräkas, annars är hon lite äcklig ^^ hihi
Vore trevligt att se henne idag alltså. Hon har drabbats av någon sorts kräkbacill, och sådana hatar jag.
Efter stallet vet jag inte riktigt vad jag ska hitte på, något skojjigt. Nöta sunes jul eller något annat givande.
Snart är det jul förresten, och jag har bara införskaffat en endaste julklapp, det känns inte så bra måste jag säga.
Finns några till som måste köpas, och det är jobbigt. Ingen aning om vad jag ska köpa till folk, och ännu mindre vad jag själv ska önska mig. Svårt det där. Världsproblem skulle man kunna tänka, men näe, icke.
Nu ska jag dricka cola.

Shoo!

Kommentarer
Postat av: joy

skönt att det finns fler som inte köpt julklappar än ;)

2007-12-05 @ 15:39:50
URL: http://lovedoesnthurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0