Nu jävlar!

Det är en vecka till julafton, det är ett faktum.
Skojjigt, om ni frågar mig.
Men slutet är ändå nära, och jag har inte påstått mig själv vara en optimist, utan precis raka motsatsen.
Det kommer aldrig att funka! Det förstår jag också, men jag vill det ändå, och det vet inte han med stort H.
För jag är blyg med stort B. Och det hjälper mig inte det minsta i en sån här situation. Jag måste få allt att funka, hela världen och allt. Vet bara inte riktigt vad jag ska göra och hur jag ska göra det, men du kommer att bli varse. Tro mig.
Nu kommer jag på mig själv att inte tänka någonting alls, och det suger när man försöker blogga, det vill jag lova.
Längtar tills i morgon (eller idag, hur man vill se det), vet inte riktigt varför, men jag bara avskyr att sova, det är mitt stora problem här i världen, jag tycker verkligen att sömn är överskattat, men jag vet ju också att man måste sova. Det gör mig arg. Sömnen och jag drar inte jämt kan man säga. Därför längtar jag tills det blir morgon och jag redan har sovit. Logiskt resonemang.
Ska ta en runda i skogen i morrn också, kan delvis vara därför jag längtar. Vet inte riktigt.
Nu gjorde jag det, jag är modig.
Nu ska jag chilla.
Hejdårå!

Kommentarer
Postat av: Max

Jaa, kunde man inte leva 20 år mindre, istället för att sova? :/

2007-12-19 @ 00:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0