Ljuva tid

God kväll goda läsare.
Jag mår exeptionellt bra, nästan oförskämt bra faktiskt. Det unnar jag mig själv.
Igår vart det stadion-häng med T&D, med vin innan, och det var hemskt trevligt!
Träffade universums största stekare! Alltid kul, kommunist också, går inte ihop, men det förstår inte han. ^^
Trodde han kunde ha något att säga till om när han diskuterade/argumenterade mot mig och tina, men nej du stekarn, där sket du i det blå skåpet! HAHA
Men, han var dock så klok att han kan känna skillnaden på en höger och vänstersnus, ytterst viktiga saker!!
Trodde att jag var den ända med dessa STORA problem, men icke =)
Somnade vid halv fem imorse, och klockan 09:00 väckte mor mig, det var köpa-julklappar-time, det suger när man är lagom trött och lite "vin-seg". Men, jag lyckades dock inhandla alla julklappar, så nu har jag äntligen fått den bördan ur världen, känns skönt ^^
Förresten, om ni ringer tina, så kan hon ordna linser med insikt. HAHA, den var skojjig david! =D
Efter att vi shoppat julklappar så åkte jag hem och la mig i min extremt behagliga säng och glodde på "bonde söker fru", och fy bubblan vad det är överskattat, patetiska människor är vad det är! URS!
Sedan tryckte jag i mig en HEL pizza! har inte hänt på mycket länge, men guuud så god den var!
Nu ska jag lyssna på bra musik och bli djup.

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0