Lilla fågel

Precis som de alltid sagt till dig kommer inget av det hela att bli lätt.
Svanarna flyr, häxorna som styr har drabbats av storhetens glöd.
Det finns inget du kan göra lilla fågel, hur än gärna du vill.
Den svarta madonnan bryter bit för bit, hon talar om evig kärlek.
Flickan du kan se i vattnets vilda ringar sjunger nasala toner i moll.
Det finns inget du kan göra lilla fågel.
Ty du är för liten och svag för den här världen.
Om världen bara var till dig, hade bilden vart en annan.
De starka massorna bryr sig inte om dig lilla fågel.

Oj, där var jag djup..blir så ibland..
Anyway, julen har passerat och det känns tråkigt tycker jag nog.
Man längtar och sen på en kväll så är det över..helt värdelöst.
Fick iallafall trevliga gåvor av allt jag bryr mig om, och det är det som betyder nåt ^^
Nu är det bara nyår jag ser fram emot, och vilket nyår sen, satan i gatan vad full jag ska vara..hahaha eller inte =P
Ska bli skojjigt iallafall och gott!
Sune och Sally är dammfiskar, dom kommer inte att få plats i skålen när de börjar växa. Minst sagt oroande.
Nu ska jag lyssna på Elvis. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0