1:a advent

Ja, då var vi där igen.
Jul stök och bara jul, jul, jul.
Mysigt ju, men lite jobbigt också må jag erkänna.
Söndag också tillråga på allt. En värdelös dag.
Jag ska bara göra ingenting idag, känner mig ganska avslagen. Kolla på någon dålig film, känna mig bakis, trots att jag inte druckit en droppe på en vecka, och åka till stallet sen när jag orkar. Så ser min söndag ut för dig som kanske bryr dig.
Den här helgen har varit den lugnaste helgen på mycket länge, har bara tagit det lugnt och umgåtts lite med Tina.
Känns skönt, men jag är onaturligt trött för att ha gjort så sjukt lite saker, konstigt konstigt.
Nu ska jag hänga med Mollan&Bäbis, dom är trevliga.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0