Down we go..

Det var dags att ta tag i "mammakilona". Insåg att jag inte kan skylla på att jag fått barn för 14 månader sen, det går inte.
 
LCHF var ett givet val, har sysslat med det tidigare och tyckt att det funkat rätt bra. Detta är inget jag planerar att hålla på med föralltid, utan mest för att få en start. Vi har nu hållt på i ca en månad. Jag glömde dock väga in mig, himla dumt. Har inte vägt mig på ett halvår eller nåt sånt, lite svårt att veta om det hänt nåt. Förhoppningsvis väger jag iallafall mindre än för ett halvår sen.
 
Igår gjorde jag en smarrig kyckliggryta. För att "mata" till det hade jag i sjögräsnudlar. Så sablarns gott!
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

mumsigt! sjögräsnudlar, hur smakar dom? tappade tio kilo med lchf tidigare. kommer nog återgå halvt till det igen, men jag kommer inte ge upp frukten denna gång heller! ;) körde inte strikt sist och verkade funka :p så, antar att ni är friska och krya nu kanske? :D

Svar: Håller med dig, verkar idiotiskt att inte få äta frukt! Känns som att det borde vara bättre att ta en banan än att sätta i sig godis liksom :)
Hanna

2013-09-17 @ 00:38:59
URL: http://j-phine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0