Överlevde

Var på ett besök till tandläkaren tidigare idag, och jag överlevde. Som tur var trodde jag att jag "bara" skulle laga en tand, men i själva verket var det rotfyllningen som skulle bli färdig. Det sparade mig mycket ångest. Så, nu är rotfyllningen äntligen färdig! Nu ska jag bara tillbaka nästa vecka och laga en annan tand.

Sitter i soffan och tar igen dagens uteblivna kaffeintag. Gott!
Lilleman sover som en klubbad bredvid.. Inget bra egentligen. Igår somnade han 18:30 och sov till och från fram tills vi gick och la oss. 00:30 vaknade han. Inte kul. Han som brukar sova så bra. Ska därför försöka väcka honom snart och bada så kanske han sover längre inatt :)

Sur, nybadad unge. 5 dagar ung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0