Inbjudningskort

Mors galosch!
Sitter och pysslar med inbjudningskort till dopet.
 
Igår fick jag äntligen tummen ur och ringde pastorsexp. och bokade kapellet i rånäs för dop. Känns skojigt att planera och fixa för dop. Som den lilla ingressen skvallrar om är jag i full gång med att göra inbjudningskort.
Känns rätt så viktigt att det inte bara är ett inbjudningskort utan att det även är ett kort med foton av Loke som man kan spara på kylskåpet, eller kanske rama in. Tycker jag lyckats bra! Ni får dock inte se än..
Nu ska jag åka till min mor och umgås lite.
 

Raraste ungen!

Kommentarer
Postat av: Josephine

han är ju så jäkla söt den där ungen! :)

2012-09-25 @ 21:31:31
URL: http://j-phine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0