Tillvaro

Goddag!
Idag gör jag och Gulle inte mycket alls. Vi klev upp för en timme sen om jag ska vara ärlig. Skönt!

Den här veckan började operation sovrutiner för Lilleman. Han har sovit bra från början, men han har fått somnat när han varit trött. Vilket vissa kvällar har resulterat i att han somnar runt 01:00.
Började i söndags att lägga honom strax före 21 och han sov till Robins klocka ringde 05:30 på morgonen, han fick käk, sen somnade han om till 10! Så 21 försöker vi lägga honom hädanefter.

För övrigt har min lille gosse blivit så stor att han får smaka andra grejer än bröstmjölk! Sjukt vad tiden går snabbt.. Hur som helst fick han precis smaka lite banan, det var rätt gott tror jag.
Har också börjat ge honom några skedar havregröt någon timma innan han ska sova och det verkar funka fint.
Måste dock läsa på litegrann.. Det är ju nåt krux med hur man ska introducera gluten.. Lite i taget under en lång tid, för att undvika glutenintolerans.. aja måste läsa på!


En av tårtorna på Gulles dop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0