Lever

Jag överlevde tandläkarbesöket! Det var inte roligt dock. Har pga denna värdelösa tandläkare lyckats framkalla tandläkarskräck.

På 3 besök har hon lagt typ 15 bedövningssprutor utan resultat. En bra sak är att jag inte är rädd för bedövningen längre. Igår insåg hon dock sin begränsning och kallade in en annan tandläkare som fick lägga bedövningen. En spruta behövdes och sen var jag totalt jätte bedövad. Jag slapp smärtan när hon körde ner filar (nålar) i roten på min tand. Ganska olustigt ljud, men det kan man ju stå ut med. Sedan hon kom med den glada överraskningen att jag kommer att få betala 10.000 spänn för att fixa tandjäveln. 10.000! Jag hade gladeligen betalat det för en fin väska eller en trevlig resa, men EN jävla tand! Det är bara att betala och se glad ut. Kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0