En sånhär måndag

Jag har väl ungefär överlevt 1196 måndagar detta livet. Har ju gått ganska bra ändå får man lov att påstå.
Den här måndagen är en av de mindre hemska. Har inte ens något tandläkarbesök den här veckan. Inget tandläkarbesök = Ingen ångest.

Igår slog jag och B till och bjöd A&S på tacokväll. Det var väldigt trevligt och himla gott! Det visade sig att det var ett smart drag att bjuda hem folk på en söndag. Då försvinner liksom söndagsångesten litegrann. Gud vad jag skriver om ångest hela tiden.. Man kan ju tro att jag är manodeppad eller nåt, men icke. Jag är glad.

Här är en sak jag insåg alldeles nyss..

Om några veckor har jag some serious krattning to do. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0