Vem har stulit min tur?!

Med tanke på gårdagen har jag definitivt blivit av med min tur.

Jag är inte en sån där människa som har en jävla tur hela tiden, men jag brukar heller inte ha otur.. Ligger nånstans mittimellan liksom. Inte igår.

Först höll som sagt vovve på att bli överkörd (det bar iofs tur att han inte blev det!), sen upptäckte jag att någon bajsat på ryamattan. Vill tro att det var katten, men misstänker ändå nånstans att det var Einarsson. Tyckte han pep igår morse.. Var väl akut-skitnödig. Vad gör man? Skiter i ryan givetvis.
Jag och Bobbo begav oss till N-tälje för att handla och när vi kom hem några timmar senare och han skulle gå upp och lägga sig hittade han fönsterlampan som någon vält omkull (igen, jag vill tro att det är katten) så att den låg i sängen. En timme till så hade huset stått i lågor. Fast nu när jag skrev det där upptäckte jag att vi ju faktiskt hade tur.. Konstigt. Ni fattar vad jag menar.. Om jag hade haft normal tur så hade inte lampan ramlat från första början..

Gud vilket krångligt inlägg.. Jag förstår om ni inte orkar er igenom det.. Snurrigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0