Lycka

Nu blev jag alldeles lycklig i hela kroppen!

Min stationära dator kraschade (mindre dramatiskt än vad det låter) för ett x antal månader sen.. Verkade inte vara ett allt för stort problem at the time.. Jag hade ju en bärbar också, så det funkade ju ändå.. Tills det kom upp för mig att ca 10 000 bilder dog med datorn.. Bla alla bäbisbilder på Einarsson.. Förstår ni vad hemskt?! Den sötaste valpen i universum lever nu endast vidare på FB..

Men vet ni?! Jag hade varit så smart så att jag mailat några bilder till mig själv! Jag blir alldeles förvånad själv.. Inte alls likt mig att göra saker sådär i förebyggande. Men gud vad fantastiskt!


Den bästa, mest fantastiska jävla terriern! Do i love him? Ohh, yees i do!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja han är riktigt charmig! Skrutten!

2011-01-14 @ 10:23:01
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0