Freitag

Jomen, äntligen fredag. Kortvecka den här veckan ju, men den har fasen varit längre än vanligt. Konstigt.

En annan konstig sak jag måste berätta är att jag i onsdags typ höll på att dö.. Alltså jag kände mig dödssjuk.. Alldeles matt, vimmelkantig, ont i huvudet osv.. Helt död verkligen. Avbokade allt som var planerat på kvällen och dog i soffan bara.. Efter en stund fick jag för mig att jag skulle dricka kaffe och äta choklad, och en kvart efter det var jag frisk igen. Sjukt! Jag måste nog bara ha haft lite koffeinabstinens.

Idag är dagens planer att jobba fram till tolv, då ska jag ta bil och släp och hämta upp karln på jobbet. Därefter ska vi och köpa lite bräder och grejer så att staketet kan bli färdigt nångång. Bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0