Ledsamhet och ankomst.

Jag upptäckte precis (?) att jag är lite knäpp.. Jag kommer på mig själv med att bli alldeles lycklig i själen över att Katrin äntligen ploppat ut baby Ringo. Fattar egentligen inte varför, men jag är jätte glad för hennes skull, eftersom hon haft det så jobbigt nu på slutet. (Eller egentligen hela graviditeten)
Jag kan inte hjälpa det, men jag tycker om människan. Fast jag kanske inte borde, men jag tycker att hon är så jävla tuff! Grattis till familjen Rimér/Zytomierska!

En annan sak som inte gör mig lycklig över huvudtaget är att min (stationära)dator inte vill fungera. Det gör mig väldigt ledsen eftersom den innehåller typ 10 000 bilder och minnen. Misstänker att det var åskan i söndags som orsakat denna smärre katastrof. Jävla åska! Jag ska göra allt i min makt för att få fart på min trogne vän igen.

Kommentarer
Postat av: Jossan

bloggvärlden är bra liten, haha! HEJJE ;>

jobbigt att den inte funkar, men det går nog att lösa ska du se ;)

2010-05-26 @ 16:54:40
URL: http://josephinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0