Barbarernas intåg

Goddag/God morgon.
Det kommer att bli en evighetsdag idag. Jag känner det på mig.


Jag har varit vaken 1½ timme. Dock känns det som 4 timmar. Du hajar. Det lär bli en låååång dag.
Har sovit som en stjärt inatt. Nykastrerad terrier+tratt ville absolut sova under täcket, vilket var lite problematiskt.
Enda sättet att lösa detta på var att låta tratten vara på min kudde, vilken resulterade i att mitt huvud inte alls fick plats. Vad gör man inte för de små liven? Hade planerat att ta en bild på tratthunden, men min karl har tydligen trollat bort kameran. Typiskt.
Idag ska jag fara till Rådmansö för en dust med Mördar-Åsa, vilket är välbehövligt. Har varit stel i nacken rätt länge nu, det får hon råda bot på.

Nu ska jag göra något vettigt.. Kanske.. Eller sola kanske? Vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0