23:30

Hej folk.
Nu är också denna djävulens dag snart slut. Måndagen alltså.
Inte för att måndagar gör mig så mycket egentligen.. Det är bara så att det är lite svårare att komma upp på morgonen och allt är lite jobbigare att göra på måndagar.
Men nu är den jäveln över.


Det har inte varit en fullproppad dag, vilket passade ganska bra. Jag har känt mig lite seg idag måste jag säga.
Segare än vanligt då.
   Jag insåg precis ett problem med hösten (förutom allt regn och all lera).
Under sommaren visas i princip bara repriser på tv, men på hösten börjar ALLT! Och det måste börja samtidigt!
Ikväll tex hade jag ett jätte dilemma:
Färjan 3, Tinas cookalong, Sveriges fulaste hus? Riktigt knivig sits. Slutade med att jag zappade och inte fick något sammanhang i vare sig det ena eller det andra. Verkligen ett problem.
   Ett program jag absolut inte ville missa var "Svenska Hollywood fruar". Jag såg det, och har bara en sak att säga: Gud vilka smarta människor.

I morgon är det tisdag (Va!? näe!?) och jag har inte många planer. Jag hade tänkt att min vän Ann-Louise skulle göra mig sällskap över en kaffe, men hyndan ska jobba. Too bad.

Jag måste verkligen sluta skriva om så oviktiga saker.. Måste bättra mig på den punkten. Men inte idag.


Här är förresten jag för ett par år sen. Riktig snärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0