Gratis botox

Jag måste säga att jag är lite besviken på er, läsare. Inlägget under hade jag väntat mig några kommentarer för. Det var trots allt inte ett vanligt inlägg om shampoo.. Men som sagt så har jag inte så höga förväntningar på er. Mänskligheten alltså.

Japp, för att övergå till något lite muntrare så kan jag påstå att jag över en natt lyckades med gratis botox. Fantastiskt va?!
Vet ni vad jag gjorde? Jo, jag gick och la mig på kvällen, sen när jag vaknade till på morgonen hade det hänt!
Som en blixt från klar himmel, helt oväntat. Problemet är detta: Jag har aldrig ens övervägt botox, så jag tänker att detta kanske borde ha hänt nå´n som skulle ha uppskattat det.. Men icke. Observera att den applicerats väldigt centrerat.


                   
Efter en natts sömn..                                   Lite schysst plut..

För er helt utan humor: Jag har drabbats av en koloni förkyldningsblåsor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0