Ta-det-lugnt-människa

God kväll kära läsare. Jag måste säga att jag uppskattar att allt fler letar sig hit till min lilla blogg. Det hela känns liksom lite mer givande då. Kul.

Jag är fast i helgvanorna. Vakna när man vill, äta när man vill (vad man vill), och bara göra i princip vad man vill. Visst det är superhärligt, men nånstans får det räcka kan jag känna. (För övrigt tänkte jag precis stava känna som skänna, det hade varit ohyggligt pinsamt.) Nej, nu vill jag fasen ha tillbaka mina rutiner.
När man helt plötsligt måste göra något i min smått förslappade tillvaro verkar det fruktansvärt jobbigt och plågsamt. Det är inte roligt. Om jag hade haft mina vanliga rutiner hade jag säkert tagit mig an detta superjobbiga måste utan vidare.

Hur som helst har jag de senaste dagarna befunnit mig i Långsjöskolans sporthall. Gottröra cupen.
Jag kan inte påstå att jag finner det oerhört roligt att befinna mig där men likförbannat kommer jag på mig själv varje år  sittandes på dessa fruktansvärda bänkar och glo på en sport jag inte ens uppskattar. Mycket konstigt.

Nu har jag inte nå´t mer vettigt att dela med mig av dessvärre. Jag tänkte slänga på nå´n bra rulle och sova tror jag. Känner mig trött. Jag är nog lite sjuk.


Sally says hello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0