rubrikbulle

God afton nattugglor.
Detta inlägg påbörjas enbart för att meddela er att jag tänker ge upp för denna dag.


Jag har alltså planer på att tacka för mig. Synd, eftersom jag haft en himla givande bloggdag. (?)
Fikan med Ann-Louise var trevlig som alltid. Kom fram till att hon troligtvis har någon sorts bokstavskombination. I positiv bemärkelse alltså. (Måste skriva så för att hon läser.) Skämt åsido, hon är knasig.
Resten av kvällen spenderades framför "Lets dance" med en pizza. Känner mig som en mindre bra människa nu. Jag som var så duktig i veckan.. Well well, det är fredag trots allt.

Nu planerar jag att titta på "Benjamin Button", har hört mycket bra om denna film. Hoppas att det inte bara var ljug. Då blir jag lite ledsen i ögat.

Förresten, jag har upptäckt ett problem hos mig själv. När jag alldeles nyss fick för mig att jag bara måste trycka i mig några skruvar (du vet såna här chips skruvar?) känner jag att jag måste gräva i påsen med högerhanden. Skit jobbigt eftersom det är den jag styr musen med. Denna blir alltså jätte hal. Ett väldigt allvarligt problem som jag absolut ska ta itu med förr eller senare. "Ta med vänsterhanden", tänker du nu, men nej..Det går inte riktigt.. Det är som att hålla glaset när man dricker i vänsterhanden, det går liksom inte heller. Det känns inte som att man dricker på riktigt då.
Jag må vara konstig, men det är sån jag är.
Konstig eller ej tänker jag avsluta detta inlägg nu.

I morgon står en fika med Tina inplanerat, efter det återkommer jag eventuellt.


Inom kort tar jag jägarexamen!         Foto: Robin Oscarsson

God natt Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0